Παιδάκια, γύρισα! Ελειπα για διακοπες, είχα διαφορες ετοιμασίες για ένα μεγάλο γεγονος… Και έτσι δεν είχα τον χρόνο να μπω. Πόσο μάλλον να διαπιστώσω οτι μπορώ πλέον να μπω απο την δουλειά μου στο blog και να ξαναδώ επιτέλους το spaceακι μου!

Στο επόμενο χρονικό διάστημα θα κάνω κάποιες αλλαγές στον χώρο μου και θα προσπαθήσω να τον κάνω όσο πιο πρωτότυπο γίνεται!

Επίσης, να σας πω οτι οι καταχωρήσεις μου μπορεί να μην είναι πλέον καθημερινές καθώς δεν έχω τόσο χρόνο πλέον και όπως θα είδατε η στήλη "Σαν σήμερα" δεν υπάρχει πλέον καθώς δεν μπορούσα να την ανανεώνω καθημερινά.

Ειδήσεις όμως θα σας φέρνω (και τόσο καιρό που λείπω σίγουρα θα υπάρχουν πολλές!).

Χαίρομαι πολύ που είδα οτι μου αφήνατε μηνυματάκια και οτι με αναζητουσατε! Και θα σας το ανταποδώσω όσο μπορώ επισκεπτόμενη τους δικούς σας χώρους!

See you soon!